متن ترانه آهنگ بی هوا از امین رستمی

♥شــــقــایــــق هـــای عــــاشـــــق♥

♥ یـ ـــکـ ــی بـ ــــودـ ... هـ ـــنـ ــوزم هـ ــسـ ــت ♥بـه يـاد شقــايـق♥

متن ترانه آهنگ بی هوا از امین رستمی

 

چشای من پر خواهشه
نگاه تو یه  نوازشه برای این دل دیوووونه
دلم برات پر میکشه
صدات واسم آرامشه
نگات مثه نم بارووووونه

دوست دارم دلم میگیره بی تو بی هوا
هر لحظه قلب من
میشکنه بی تو بی صدا
عشقت تو خونمه
قلب تو قلب منه
هر جا تو هر نفس
دل واسه تو میزنه

کی غیر تو عزیزم
همه حرفامو میدونه
اشکامو کی میفهمه
غم چشمامو میخونه
عشقت کار خدا بود
که تورو به دلم داده
دنیا منو فهمیده
مهرت به دلم افتاده




دوست دارم دلم میگیره بی تو بی هوا
هر لحظه قلب من
میشکنه بی تو بی صدا
عشقت تو خونمه
قلب تو قلب منه
هر جا تو هر نفس
دل واسه تو میزنه


دوست دارم دلم میگیره بی تو بی هوا
هر لحظه قلب من
میشکنه بی تو بی صدا
عشقت تو خونمه
قلب تو قلب منه
هر جا تو هر نفس
دل واسه تو میزنه





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:شقایق های عاشق,ساعت 5:56 PM توسط |